Petstotinjak metara od ušća rječice Krnjeze u Krupu, u kanjonu rijeke Krupe, podno sela Golubića, nalazi se pješački most koji stanovništvo zove Kudin most. Most je sagrađen na gornjem rubu 10 metara visokoga slapa, na mjestu gdje je rijeka najniža, a nizvodno od slikovitih „ogrlica“ – slapova po imenu Deveterac.
Kudin most cijeli je zidan tehnikom suhozida, a raščlanjuje ga dvanaest sedrenih svodova i tri manja propusta. Dugačak je 109 metara, a prosječna širina mu je 1,5 metar.
Sagrađen je na prijelazu 18. u 19. stoljeće, graditelj je lokalni majstor Jovan Veselinović. Most je u prošlosti bio veza između brojnih zaselaka Golubića i sela Žegara na rijeci Zrmanji. Tehnika zidanja u suhozidu u kombinaciji sedrenih svodova istaknutih u vizuri i kamenih trasa među njima, impozantna dužina te potpuna stopljenost s pejzažom govore u korist visoke kvalitete ruralne utilitarne arhitekture ovoga mosta i kao takav jedinstven je na širem području.
Zbog svega navedenog, Kudin most je upisan u Registar kulturnih dobara Republike Hrvatske – Listu zaštićenih kulturnih dobara.
Na putu Žegar – Krupa rijeku Zrmanju premošćuje tzv. Donji most građen tesanim kamenom u obliku kvadera. Most ima pet lukova polukružnog oblika od kojih je srednji najveći. Lukovi se oslanjaju na četiri kamena pilona koji na uzvodnoj strani završavaju kljunovima trokutastog presjeka s kapama piramidalnog oblika.
Ograda mosta izvedena je u vidu masivnog zida pravokutnog presjeka. Razina mosta se malo povisuje prema sredini.
Most se spominje u arhivskim podacima iz 18. i 19. stoljeća, a 1885. godine za vrijeme austrougarske vlasti popravcima zadobiva današnji izgled. Preko mosta teče kolni promet. Svojim oblikom i gradnjom most predstavlja interesantnu varijantu kamene mostovne konstrukcije u Dalmaciji.
Most je zaštićen kao spomenik kulture.
Gornji most premošćuje rijeku Zrmanju kod sela Prndelji. Most je zidan tesanim kamenom u obliku kvadera i formiran s četiri jednaka polukružna luka koji se oslanjaju na riječne pilone. Razina mosta je horizontalna i služi za kolni promet. Svojom konstrukcijom i načinom zidanja upućuje na 19. stoljeće kao vrijeme gradnje.
Most je zaštićen kao spomenik kulture.